2010 m. rugsėjo 15 d., trečiadienis

SapNai.

Koks skirtumas, ką tu sapnuoji, kokie tavo sapnai...
Sapnai, miegas, naktis.
Tai dalis mūsų.
kartais sapnuojame tikrų tikriausias nesąmones, kartais realybę, kartais svajones.
Bet sapnai - tai dalis mūsų kvailo, gero, puikaus ar sušikto gyvenimo dalis.
***
Nežinau, ar jūs mane suprasit, tad geriau dar trumpai apie mane.
Kaip žinot, esu Paula. Ir... na net sunku parašyt, išreikšti tai žodžiais, kitokiais nei norėčiau tai pasakyti.
Aš turiu brolį. Bet turėjau ir sesę. Dalelę savęs. Mano veido, akių, lūpų, žvilgsnio... Dvynę sesę.
taip jau nutiko, kas mane iki dabar gniuždo, kad ji mirė. Mažutė, vos kelių dienų. Net nenoriu pasakoti priežasčių, tad apsimeskim, kad tai nėra taip jau svarbu ir jums tai nėra labai įdomu. Galbūt nesuprantat, kodėl šis galbūt menkas dalykas mane taip gniuždo. Ji buvo mano sesuo. Dalis manęs, ir tos dalies aš neturėjau progos pažinti. Ir dabar vis įsivaizduoju savo gyvenimą su ja. Kitokį. Vis susimąstau, kokie būtų mūsų santykiai, kokia būtų buvus mūsų vaikystė... Kartais net šnekuosi su ja. Na galbūt dėl šito dalyko jūs palaikysit mane pusprote ar visiškai trenkta, bet aš tikiu, kad ji mane girdi. Kad kiekvieną vakarą išklauso.


Anksčiau dažniau ją sapnuodavau, bet pastaruoju metu nebesapnuodavau. Ir kai šiąnakt netikėtai ji pasirodė mano pustuštėje galvoje, buvau ištikta tam tikro šoko.  Pabudusi stengiausi suprasti, ką visa tai reiškia. Kas darosi? Kodėl? Visą dieną nesusikaupiau ir vis mąsčiau apie ją. Mažą ir kartu didelę dalelę manęs.


 Ji - mano sesuo, žmogus, kurio taip ir nepažinau...

Your Endi.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą